Friday, July 07, 2006


En bild av son nummer tre och en scrapliftning av en av Sockergrynets underbara LO´er. Titeln kändes en aningens klyschig vid tillverkningen men känns helt rätt nu.

Dekorationsskylt: Lotta-R


En LO gjord på ett ämne som jag och mannen ofta fnissar förundrat åt. Att våra små mjuka, fjuniga gossebarn skall bli stora skäggiga karlar ;). Har doodlat lite och den ngt inknölade skylten är satt där pga av att text under den blev så ful.




Två LO´s varav den första är gjord för en skissutmaning på scrappiz. Gjord på svarvita foton av son 2 och med lite doodling och papper från wild asparagus.


Älskar att sy, tycker det blir så snyggt och kul med colorblocking. Här är son nummer 2 i slalombacken i vintras. Snöflingan är QK, enkeldie.

3 comments:

Erica said...

Åh, du är så duktig! Jag vill också kunna doodla så! Och alla fina blommor du använder, och de fina färgerna och och och....

Unknown said...

Så utrolig flotte layouter du har laget, du er så produktiv og ikke minst veldig flink... :o)

Millan said...

Åh, massor av underbara layouter!
Gillar dom allihop! I dina ögon, är så jätteläcker,härliga färger,underbart foto och läckra detaljer. Ännu en av alla dina layouter som jag är sugen på att lifta!
Kul ide´med dom skäggiga karlarna!Så snyggt du har doodlat på den!
Melker layouten, har jag ju sett förut, och jag tycker fortfarande att den är jättefin.
Sist men inte minst, vinterlayouten...Underbar, ännu en som jag vill lifta. Jättefin colorblocking, och jag gillar särskilt hur du har gjort en del av rutorna med vågiga kanter. Kanonsnyggt!