Tuesday, February 10, 2009

..::..Lite halvgammalt & lite gammalt..::...

Har hittat en ny användning för mina "gamla" smyckesdelar tack vare Eyovine. Av Hattpinnar och mellandelar och ett par pärlor blev det ett par egna pins :)! Har använt scrappy glue som ju inte syns när det torkar men kanske att man kan använda klämpärlor också.




Rosetter är kanske inte min grej men det är kanske inte så dumt. De fick en revival när jag var och gjorde ett par dörrkransar hos en vän innan jul.


Det här är bilden från lokala tidningen när Klara kommit.


Gillar fortfarande att göra dekos på höjden. Den här layouten är väldans enkel men jag känner att den nog är klar, tror jag!?






En gammal layout från Pysselpassions idoltävling i höstas. Bilden är tagen på kvällen därav den sopiga kvaliten. Ville dock ha lite närbilder på den.










3D-kuddar och glossy.


Har använt "Tattered angels" angel mist och en kopp.


Mer 3D-kuddar och glossy.


Lycka att åka karusell på höjden alldeles själv. Den lokala annuella marken. Vi brukar åka för att köpa ett batteri kokosbollar och getost och så förstås lite karusell. Extra spännande eftersom attraktionsskötarna kanske har lite annat än gammalt kaffe i termosarna.

5 comments:

MissMian said...

Men åh så snygga och vilka härliga detaljbilder!! jag tycker aldrig att jag får till detaljbilder bra!

Maja Stokk / eyovine said...

Åhh vad roligt att få se scrappalster här inne =).. så underbara detaljbilder att inspireras av.. Kul att dina smyckesdelar kommer tillanvändning ;-)... snygga pins också..
Ha det gott!

kramiz

Linda said...

Åhh så fina!!!
Dina egna pins är jättesnygga ju nu ska jag prova med större pärlor.
Nu vill jag scrappa, vi kanske ska ta en scrappdejt snart!!

Kram kram//En väldigt trött Linda

Tin said...

Men ååå vad snygga grejer som vanligt!!!!
Riktigt läckert med pinsen du skapat! Jätte bra ide!!!!
Ja vi får verkligen hoppas att snön överlever vinterlovet eller hur.
Kramar

Lilo said...

Du är makalöst duktig på att få till dina dekorationer! Jättesnyggt!
Har aldrig tänkt på att de däringa karusellskötarna skulle dricka annat än kaffe! Jösses! Tur mina barn är så stora att de inte vill åka saker på små tivolin längre. ;)