Tuesday, June 06, 2006

Lite scrap o lite annat

Ja då blev det en LO gjord denna vecka iallafall. Har trixat med mer cernitlera och skrivit K´s födelsedata. Detta skulle egentligen bli en dubbel tillsammans med en LO jag gjorde för flera månader sedan. Men det blir det nog inte iallafall fast de är väldans lika. På kortet är K bara några timmar gammal och har fått på sig sin sovpåse, vilket f.ö. är en toppenuppfinning, helt lysande.

Annars är det ren överlevnad som gäller denna vecka när D jobbar borta. Och de två små grabbarna har gått in i ett stim för ca en vecka sedan som inte är av denna jord. De hittar på dumheter hela tiden. Måste vara lagen om alltings jävlighet att 4 1/2 går in i sin första trots och det med hull och hår och att 6-åringen har en mega-sexårskris, *gahhh*.
Jag kan inte vända ryggen till fem minuter ens. Så alla tankar runt scrapping är bara att glömma totalt jag är glad om jag överlever veckan!

5 comments:

Unknown said...

Kjempesøt og koselig layout... Flott med cernit leire, tror jeg må utforske det litt mere, se om jeg kan få laget en layout jeg også.

Liker stilen din, syns layoutene du har lagt ut på bloggen er kjempefine... :)

Fant linken til bloggen din via, via...

Zarah said...

Jag ska försöka skicka positiva vibbar åt ditt håll, så att du orkar ett tag till!

LOn är heeelt ljuvlig! :D

teres said...

Tack vad kul att ni gillar den :)tack för kommentarerna, jag blir jätteglad. Cernit är toppen, går ju att göra massor av dekos o annat skoj med det!

Tack för de pos. vibbarna de har nog funkat för jag o barnen har en toppendag!

Millan said...

Jag tycker jättemycket om din layout. Du lyckas alltid få till dom så bra!
Jag hoppas att det fortfarande är bra hemma hos er, så inte grabbarna har börjat "krångla" igen.
Kram!

Zarah said...

Tack för komplimangen om blomman! Det är en Hoya multiflora - en av de mest tacksamma sorterna som blommar tidigt och ständigt...! :D